02/33872835

kontakty Pon-Pia 9:00-17:00

uzasna dovolenka ~ Recenzia Sentido Djerba Beach (4*+)

Táto stránka je súčasťou starej verzie nášho webu. Niektoré odkazy a informácie už môžu byť zastaralé alebo neplatné. Aby sa Vám zobrazovali aktuálne ponuky a informácie, prejdite prosím na nové stránky:
Travel.Sk
Titulná stránka, vyhľadávanie zájazdov
Titulok príspevku:uzasna dovolenka
Váš vek:26-34
Zloženie cestujúcich:rodina
Termín pobytu:september 2010
Trvanie:9-12 nocí
Dátum pridania:07.08.2011
Čím vyššie hodnotenie, tým je lepší dojem
Celkové hodnotenie:
starstarstarstarstarstar
vyborna dovolenka
Poloha:
starstarstarstarstarstar
hotel postaveny priamo na plazi, obklopeny palmovo kvetovou zahradou. v okoli par obchodikou. na ulici pred hotelom parkuju taxiky (moznost zavolat si taxik priamo pred hotelove dvere) a ist na vylet do blizkeho mestecka Midoun. Cena taxikom asi 6 eur tam aj spat. taxikari pouzivaju taxameter, neklamu.
Ubytovanie:
starstarstarstarstarstar
po prichode nas usadili v hale, a kym sme vyplnili formulare, dostali sme vlhke uteraciky na osviezenie a vlazny matovy caj. vsetky izby maju terasu, nas vyhlad bol na krasne upravovanu kvitnucu zahradu. fungujuca, nehlucna klimatizacia, chladnicka, kupelna s fenom, sprchovy sampo, mydla, kupacie ciapky. dostatocny ulozny priestor, vkusny nabytok. v hoteli pozicovna knih, maly obchodik so suvenirmi priamo v hoteli.
Služby:
starstarstarstarstarstar
kazdodenne upratovanie, vymena uterakov, osusiek, 2x denne vymena plazovych osusiek (pozicane za plnenavratnu zalohu), zahrada udrziavana zahradnikmi kazdy den, recepcia ustretova, mily a ochotny personal. kupele hammam v cene raz za pobyt. na recepcii zmenaren a bankomat. telefon na mince. v hoteli pozicovna knih, maly obchodik so suvenirmi. bar v bazene, v hoteli 2 bary, vodne fajky, spolocenska miestnost s barom. vsade napoje zadarmo.
Šport a zábava:
starstarstarstarstarstar
animatori boli uzasni, domaci, hovoriaci po anglicky, taliansky, nemecky, francuzsky. 2x denne sme hravali plazovy volejbal, podvecer tenis na krasnych kurtoch, okrem toho animatori organizovali vodne polo, hry pre deti aj dospelych pocas celeho dna, klubovy tanec rano-na obed-aj pri vecernych animaciach, ktoremu sme vsetci podlahli :) vecer organizovane predstavenia, scenky, detske disko.
Stravovanie:
starstarstarstarstarstar
ak by sme nemali kazdodenne sportove aktivity priberieme par kil. vyborne, rozmanite. ranajky sladke, slane, vajicka uvarene na 3 sposoby: na makko, na tvrdo, na hnilicku, cerealie, dzemy, sunky, syry, parky, ovocie, peciva. obed 5-6 jedal, ovocie, zmzlina, zakusky. kazdy vecer tradicna tuniska specialita, okrem toho masa vsetkcyh druhov: zajac, kura, prepelica, divina, kacica. hranolky, zemiaky, ryza-3 druhy, kouskous, chlieb 3-4 druhy. raz za pobyt moznost vecere v tematickej restauracii (taliansky den, morske speciality, tuniska kuchyna s krasnou obsluhou). jedalen aj restauracia s vyhladom na more. mimo hlavnych jedal bufety s palacinkami, ovocim, hranolkami, flase s vodou perliva/neperliva, (alkohol zrovna nemusim, ale co som okukala, bolo ho vela a vsetkych druhov, vecer koktejly, vyborny matovy caj - z certvej listkovej maty.)
Pláž:
starstarstarstarstar-blankstar-blank
pekna piescita, dlha, vhodna aj na prechadzky. my sme mali tu smolu, ze bol akurat v nasom turnuse priliv rias, ktore podla zakona nesmu odstranovat (kvoli ekosystemu), takze sme sa 2 dni v mori nekupali. (inak by bolo hviezdiciek 6) slnecniky a lehatka zdarma. po plazi chodia domaci s konmi, tavami (zaujimave, ze zvierata nespinia, alebo ak, tak je po nich hned upratane), za poplatok si clovek moze zajazdit. moznost vodnych atrakcii - banan, padak...
Odporúčali by ste hotel Vašim známym?Áno
Zodpovedá podľa Vás hotel popisu v katalógu CK?Áno
Zodpovedá podľa Vás kategória hotela?Áno